Friday, April 25, 2008

انا مش عارفة هى السنة بتجرى بسرعة و لا انا بتهيألى

السلام عليكم

هو مش انا كنت لسه مخلصه امتحانات نص السنه

هى جت تانى بسرعة كده ليه

انا زهقت من المذاكرة

مش عايزة اذاكر

رغم انى اصلا لسه ما بدأتش

امهند

رجعت تانى وقت الامتحانات

و رجعت الكأبه

و بدأت الممنوعات

هى اينعم بتبقى ممنوعات

بس على مين

الانسان برده ربنا خلقله عقل

يعرف يتصرف بيه فى وقت الزنقة

و خلق له برده لسان يقدر يمسح بيه مخ الناس اللى قدامه و يقنعهم باللى هو عايزة


بس رده
مهما حصل لازم نذاكر

اوحش حاجة

انه يبقى فى ناس قاعدين متربصينلك و شايفين انت بتذاكر ايه و بتعمل ايه

و كل شوية يسألوك ها وصلت لحد فين؟؟؟؟

انت بتهرج انت مابتذاكرش عدل؟؟؟؟

و هما اصلا قاعدين حطين رجل على رجل و بيجيبوا مقبول و فالحين بس يتكلموا














انا نفسى اعيط

بس طبعا على مين

انا عمرى ما هعيط قدام اى بنى ادم

مكن استنى لحد ما ماما تسافر و اقعد لوحدى فى البيت و اقعد اعيط

بس برده كرامتى هتنقح عليا



يبقى خلاص الحل ده ماينفعش














طيب



هو انا ممكن اكلم مؤة فى التليفون و نقعد نندب حظنا مع بعض


ولا اقولكوا مؤة دى كئيبة و هتجبلى اكتئاب













شكلها كده هتصفصف على انى اذاكر فى الاخر


بس المواد رخمه قوى

و الدكاترة كتييييييييييييييييير

كل مادة عندى ليها دكتورين

مش عارفة انا عهعمل ايه باتنين

ما كفاية علينا واحد

يعنى بدل ما انا بدرس 5 مواد

بدرس عشرة

حاجة تنقط



طيب

خلاص
انا قايمة اذاكر....



ماحدش بس يركز قوى فى كلامى







4 comments:

مزايا العقارية القابضة said...

بصي يا سمسم يا حبيبتي

أنا مش عايزة أخنقك

معلهش يعني أكبر مادة خدتيها كام ورقة ؟

امشي انجري و ذاكري يالا مش عايزين غلبة

مللت الصمت said...

يا ساتر عالحقد الاذلى....

مش ممكن بتوع حاسبات دول علطول شايلين من بتوع تجارة علطول كده........

تؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤ

حاجة فظيعة..

Anonymous said...

على فكرة يا سمية فى حاجة تقريبا انتى نوهتى عنها فى التدوينة واكيد انتى مكنتيش واخدة بالك منها

اظنك عرفتى ايه هى

إلا صحيح مين مؤة دى ؟؟

Anonymous said...

انتى ازااااااااااى ماتعرفيش مؤة دى

دى شخصية مملة جدا و كئيبة جدا

يا بنتى انا اول ما بشوفها بيجيلى حالة من الهلع....

هبقى اعرفك عليها