Wednesday, July 4, 2007

انا نجحت....تصدقوا؟؟؟؟








انا مش مصدقه و مش متخيله ........

تخيلوا انا نجحت هههههه انا حاسه انى فى حلم و كلها خمس دقايق و هصحا منه....

اول امبارح و انا فى مكان ما بعمل عمل ما لقيت الموبيل رن نص رنه و قفل.....

فببص اشوف مين لقيت عمو ........

قلت لا اله الا الله عمو فى الوقت ده يعنى النتيجه "اصبحنا و اصبح الملك لله"

المهم كان معايا واحده صحبتى قعدت تقولى يا بنتى اتصلى بيه.......

المهم اتصلت بيه ماردش..........

ان ان ااااااااااان يعنى انا على الاقل قوى شايله ماده ولا اتنين.....

المهم لقيته بيتصل بيا......

و ادانى طريحه متينه من التهزيق قبل ما يقول النتيجه........

قلت اللللله يبقى انا شيلت ماده او جبت مقبول........

بس الحمد لله لقيته بيقولى انى جبت جيد جدا........

طبعا انا ما اقتنعتش و لحد دلوقتى مش مقتنعه......

بس هو كان بيقولى كده لانى قليت خمس درجات عن الترم اللى فات......

هو بصراحه الترم ده كنت بستعبط,كنت مقضياها انا و اسماء يعنى الحمد لله قوى و يا رب اسماء هى كمان تنجح ياااااااارب..

بس دى اول مره فى حياتى اجيب درجات عدله....

كنت طول عمرى ستين فى الميه سبعين تمانين يوم ما اتمعظم قوى....


بس الحمد لله الترمين مع بعض جيد جدا هما على الحركرك بس الحمد لله......

ربنا ييسر و فى التلات سنين اللى جايين......


يااااااااااااااااااااااارب يا مؤه انتى ورحمه تنجوا.....

قولوا امين.




حته كده فى الاخر

كان انهارده كتب كتاب اخويا........

هو مش كتب الكتاب بس هما كتبوا القسايم و الحاجات الرسميه....

و ان شاء الله يوم الجمعه هيبقى الاشهار فى مسجد الرواس...

انا فرحانه قوى...


5 comments:

شروق الشواف said...

ألف مبرووووووووووووووك


وعقبال يارب كل سنه

والتعينن بالجامعه

وبعدين الجواز .... لوعوزه الجواز في قبل كده ...انا منصحكيش ...أتاخري شويه لحد مايظهر جيل من الرجاله ....

Alaa said...

مبروووووووووووووووووك

مشروع انسان said...

الف مبروووووووووووووك
وربنا يوفقك
تحياتى

Anonymous said...

ممممممممممممـ ـاشاء الله االمرين جيد تفوق لالالا اقصد نجاح ومن ثم كتب كتاب بارك الله لك وله ووفقك الله في دنيته الي مايحبه ويرضاه والي الجنه

Mohamed Abdelgeleel said...

مبروووووووووووووووووووووك وعقبالي لما انجح