Wednesday, May 2, 2007

تاج محل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا جالى التاج ده من طيف "منه الله" ...

و بعد ما كتبته,حسيت انه ماينفعش يتنشر...

يعنى ماينفعش اللى رايح واللى جاى يقراه...

لانى حاسه ان هدف المدونه مش انى اتكلم عن نفسى,يعنى كشخصى ولكن الهدف انى اتكلم عن رأيي فى الحياه,وعن المواقف اللى بتحصل حواليا,يمكن حد يقراها و يستفيد منها...

بس و جزاكى الله خيرا يا منه الله صابر علام " مانسيتش اسم بباكى "على التاج...

واسماء عصام لسه كانت بتكلمنى و قعدت تقولى انى رخمه ورزله وحاجات كتير كده,بس انا برده مش مقتنعه انى اكتب عن نفسى.....

معلش انا عارفه انى كده ممكن اكون رخمه بس يلا بقى....


و جزاكم :)


3 comments:

me said...

مااشي يا ستي
أفادك الله زي ما أفدتينا
:)
بصراحة يا سماسم معرفش
هفكر في وجهة نظرك دي وأبقى أقولك
أصل الواحد مش عارف برضو

AbdElRaHmaN Ayyash said...

:) بداية كويسة اوي
ان شاء الله المدونة تبقى أجمل وأجمل
:) تحياتي
سلام

Anonymous said...

ياااااااه يا سمية

أصلى انا كمان بحس كده

وبفضل افكر

هوه الكتابة شخصى مجدية فى ايه
أقول لنفسى عادى حاجة حاسة بيها وبتقوليها واللى مش بالنسبة له مهمة ميقراهاش

وبعدينى اقول طيب طالما حاجة شخصية طيب يا ستى متخليها لنفسك وللناس القريبين طالما ملهاش اهمية وفى حاجات كتير بتشغلنى بردو لكن اكثر اهمية ودى طرحها أفيد كتير ..لأ ده كمان تطور معايا ده من حيث رؤيتى لها بشكل شرعى

ووسط ده كله أشعر ان عادى لو لقيت حد كاتب شخصى لكن مش عادى انى انا اكتب شخصى

اباى قوليلى اخر ما وصلتى اليه لعلى أجد فيه ضالتى..وعموما المجال واسع وفيه مليون حاجة حوالينا تدفع لتدوينات وتدوينات غير الشخصى

وببعت تحية لمنة ..مدونتك رااااااااائعة